REGULAMIN UCZESTNICTWA W TRENINGACH I ZAWODACH UKJ PANTERA
1. SKŁADKI CZŁONKOWSKIE
· Wniesienie składki klubowej na konto klubu do 10 każdego miesiąca.
· Składki wynoszą 110 zł miesięcznie.
· W przypadku rodzeństwa składka wynosi 190zł – 2 osoby i 260zł – 3 osoby.
· Trener ma prawo nie wpuścić zawodnika na zajęcia w przypadku nie opłacenia składki członkowskiej.
· W uzasadnionych przypadkach Klub może odroczyć termin płatności składek członkowskich.
· W miesiącach VII i VIII składka członkowska wynosi 0 zł.
· W miesiącu, kiedy przypadają ferie składka wynosi 70zł
2. ORGANIZACJA PRACY
· Treningi odbywają się zgodnie z harmonogramem obowiązującym na dany rok szkolny.
· Zajęcia mogą być odwołane z przyczyn niezależnych od Klubu
· W przypadku choroby trenera istnieje możliwość zorganizowania zastępstwa bądź w ostateczności odwołania zajęć i przełożenia ich na inny termin
· Zajęcia odbywają się zgodnie z harmonogramem pracy szkoły. Jeżeli szkoła nie pracuje w dniu treningu, zajęcia również sie nie odbędą.
· Informacje na temat zmian treningów wynikających z różnych przyczyn zamieszczane będą na stronie internetowej Klubu i na facebooku. W wyjątkowych sytuacjach trener będzie powiadamiał telefonicznie.
· W przypadku spóźnienia trenera trening automatycznie jest przedłużony o czas tego spóźnienia.
3. ZAWODNIK KLUBU ZOBOWIĄZANY JEST W SZCZEGÓLNOŚCI DO:
· przestrzegania zasad bezpieczeństwa,
· kulturalnego zachowania się na terenie obiektów sportowych,
· kulturalnego zachowania się wobec trenerów, kolegów i koleżanek z sekcji,
· kulturalnego zachowania się na zawodach,
· wykonywania poleceń wydanych przez trenera,
· informowania trenera o problemach zdrowotnych (zawrotach, bólach głowy, itp.),
· uzyskania zgody trenera na każdorazowe opuszczenie miejsca realizacji treningu,
· dbania o sprzęt sportowy,
· posiadania podczas treningu odpowiedniego stroju sportowego
· godnego reprezentowania klubu na zewnątrz,
· rzetelnie i sumiennie uczestniczyć w treningach,
· brać udział we wszystkich zawodach, do których został wytypowany przez trenera,
· pomagać innym zawodnikom sekcji.
4. W PRZYPADKU NARUSZENIA W/W OBOWIĄZKÓW TRENERZY MAJĄ PRAWO WYCIĄGNĄC WOBEC ZAWODNIKÓW NASTEPUJĄCE KONSEKWENCJE
· upomnienie ustne,
· upomnienie ustne przy całej grupie,
· upomnienie ustne w obecności rodzica,
· usunięcie zawodnika z zajęć (w przypadku braku poprawy po zastosowaniu w/w działań),
· nie zgłoszenie do zawodów,
· wystąpić do Zarządu Klubu o zawieszenie czasowe w prawach zawodnika Klubu.
5. WARUNKI UCZESTNICTWA W TRENINGACH
· Przyjęcie dziecka do sekcji judo UKJ PANTERA następuje po złożeniu deklaracji członkowskiej
· W deklaracji członkowskiej rodzic/prawny opiekun podpisuje oświadczenie na temat aktualnego stanu zdrowia dziecka.
· Zawodnik powinien zgłosić sie do lekarza w celu przebadania czy nie ma przeciwwskazań do uprawiania sportu.
· W przypadku, kiedy rodzic nie przedstawił zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do uprawiania sportu, odpowiedzialność za faktyczny stan zdrowia ponosi rodzic / prawny opiekun.
· Klub oraz trener nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia zdrowotne niewynikające z ich winy.
6. UBEZPIECZENIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
· Zaleca się indywidualne ubezpieczenie NNW. Klub nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki powstałe bez winy Klubu.
· Odpowiedzialność zawodników na sali ponosi trener.
· Poza salą Trener nie ponosi odpowiedzialności (wyjścia do szatni i WC w trakcie treningu)
· Trener nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje przed i po treningu.
· Zawodnik nie może przebywać na Sali w trakcie nieobecności trenera.
7. WYKORZYSTANIE WIZERUNKU
· Członek Klubu lub jego prawny opiekun Wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych swoich i swojego dziecka dla potrzeb niezbędnych do realizacji celów statutowych Klubu (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997,Dz. U. nr 133,poz.883).
· Członek Klubu lub jego prawny opiekun wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku / wizerunku swojego dziecka do celów związanych z promocją Klubu. Wyrażenie zgody jest jednoznaczne z tym, że fotografie, filmy lub nagrania wykonane podczas zajęć mogą zostać umieszczone na stronie internetowej Klubu, wykorzystane
w materiałach promocyjnych oraz opublikowane w prasie i internecie.
8. REZYGNACJA Z CZŁONKOWSTWA W KLUBIE
· Rodzic/prawny opiekun zobowiązany jest poinformować Klub o rezygnacji z członkowstwa i rezygnacji
z zajęć (telefonicznie lub mailowo) w danym miesiącu.